Ми здійснюємо повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Можливе повернення товарів протягом 14-ти днів з моменту отримання на нові листи в разі збереження первісного вигляду товару (збережена упаковка, бірки і т.д) і якщо товар не був використаний.

Доставка повернення товару проводиться за рахунок покупця, повернення грошових коштів проводитися на банківську карту протягом 7-ми робочих днів з моменту отримання поверненого товару на нову пошту.

◄Товари з нанесенням поверненню та обміну і підлягають.

Як оформити Повернення/Обмін?

1. Якщо Ви вирішили оформити повернення обо обмін товару - переконайтеся що всі умови дотримані (наявність бирок, цілісність упаковки, товар не використовувався)
2. Просимо зв'язатися з менеджером нашого магазину для узгодження повернення або обміну, повернути або обміняти товар Ви можете за тією ж Товарно Транспортна Накладна, по якій він був отриманий. На Новій пошті при собі необхідно мати товар, що повертається, що відповідає умовам і Товарно Транспортну накладну.
3. Після отримання товару який підлягає поверненню, ми повернемо Вам кошти протягом 7 робочих днів.
4. Повернення/Обмін проводиться за рахунок покупця.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.